Asså shit

Förlåt för dålig uppdatering på bloggen, verkligen jätteledsen!

Men i alla fall, sen vi hördes senast har det väl inte hänt så mycket, har pratat en massa i tele med en massa olika folk, men eftersom man har telia så är det ju så bra, eftersom att man ringer gratis till alla som har telia och halebop, UNDERBART!

Nu i helgen ska jag bara ta det sjukt lugnt, jag har en massa olika projekt som jag ska jobba med. Det finns en hel del saker som ska hända typ. Vill inte avslöja för mycket, de är lite hemligt faktiskt.

Jag är så lycklig över IDOL också, alla mina favvisar gick faktiskt vidare. Haha, i alla fall, dom jag hejjar på är: Minnah, Alice, Daniel och Olle!, en av dom måste ju bara vinna, haha, nu är det så!

Här kommer det två filmer från Kemilabben igår, haha, sjukt jul irl iaf!

HAHA, jag låter som en jävla fjåårtis och gay, men haha xD






Haha, jag är ju lite oserri, jag var trött sliten och hade huvudvärk xD



Här kommer det lite bilder också!



Söta barn 3000!



Haha, gulligt djup som vi hittade på ICA, mums, nån som är sugen?



Mitt helgmys, dock är godispåsen och den ena chokladkakan slut!

Men nu blir det fukost och en massa chill!

Hörs senare idag, haha, då kommer det med en video från skolan, SJUKT KUL :D

Pusstja!
Ludwig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0