Asså, vissa personer

Haha, kollade nyss på svt's debatt om kungarna av tylösand. Jag tycker att programmet är så sjukt kung, dock inget jag skulle kunna göra själv, haha, men i alla fall. Tänk att det finns folk som ens orkar lägga ner tid på att klaga, jag fattar inte, det sitter nån jävla hjärndoktor där och gaggar om att det är farligt för hjärnan, men NÄHÄ, det vet ju dom som är med och över kanal 5, hoppas jag. Men visst, ja, dom sitter där och snackar om att kanal 5 ska stoppa programmet, men att dom ens tror att kanal 5 ska göra det är ju helt sjukt. Jag menar dom har ju lagt ner en hel del pengar på programmet, på sprit, huset dom är i, transport osvosv. Nej jag totaldissar folket som ens orkar bry sig om det, dom är ju förfaan vuxna, deras ansvar!

Så nu har jag fått det sagt!

Här är min mysiga lördagsoutfit!, hade inte tänkt att träffa någon ändå satt jag struntar egentligen hur jag ser ut, bara att jag är varm, för jag fryser nått så sjukt! Jag älskar i alla fall mina Abercrombie mjukisar, SÅ underbara, tack USA för att du finns :D



Haha, jag märkte nu att de var ganska stökigt på mitt rum, men jag prioriterar inte att kläder ligger på golvet jusst nu faktiskt, det bästa är att det är rent i alla fall :D

Hörs senare!

Pusstja!
Ludwig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0