En massa saker...

...händer jusst nu i mitt liv!

Som ni ju förhoppningsvis vet så har jag en massa projekt som jag håller på med att planera och förhoppningsvis äver ska utföra! Så jusst nu är det typ avkoppling med att göra ett blogginlägg, haha, det låter nog ganska wierd men så är det.

Sofia fotade förut på träningen, men hon får inte in bilderna på datorn förens imorgon, så imorgon får ni se mig när jag spelar curling, hehe, det är ganska nice faktiskt, tror jag, jag har typ aldrig sett mig själv spela, förutom när vi gör videoanalyser när vi tränar!

Men nu ska jag sätta mig och koncentrera mig på ETT projekt som jag tror många kommer gilla!, eller jag VET att många kommer gilla det, hehe!

Det var ganska många som frågade mig vart jag hade köpt mina myskläder jag hade på mig i söndags tror jag det var, här kommer bilder på allt igen!



Abercrombie and Fitch
$ 80 =ungefär 600, tror dollarkursen var lite högre än 7,50 när jag köpte den!
Den har jag köpt i USA, så det hittar ni inte i Sverige om nån vill ha!



Abercrombie and Fitch
Vet inta alls priset, men ligger på runt samma som tröjjan tror jag!
Dessa är också köpta i USA, så ni får la pallra er dit om ni vill ha sånna!



Har ingen info alls om mössan, jag tog den hemma, DOCK har jag en svag tanke av att jag kanske har fått den nångång, aja, har ingen koll alls!
Tippar på ett pris runt 350-400 dock!

Men nu ska jag fixa lite!

Pusstja!
Ludwig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0