GAAAAALEN

Uscha, jag har ALDRIG sovit såhär dåligt som jag gjorde inatt!, så fort jag hade mista lilla kroppsdel utanför täcket så vaknade jag, och eftersom att jag rör mig ganska mycket när jag sover själv så kan ni ju förstå själva. Jag blir så irriterad. I mitt rum är det bara 22.4 grader, iofs, det kanske är mycket mer än vad ni har, men för mig är det alldeles för kallt, usch och fy och bläääää!

Jag skulle egentligen varit på gymmet nu på morgonen, men eftersom att jag sov så dåligt inatt så hoppade jag det eftersom att det inte skulle givit något ändå!

Så nu sitter jag här i soffan och plattar mitt hår, snart blir det skolan, taggad, NEJ! Usch, jag är på så dåligt humör, men det blir bättre när jag träffar polarna i skolan!

Efter skolan idag är det curlingträning och jag hörde ryktas om att jag skulle bli fotad när jag lirar, aja, blir jag det så kommer ni nog att få bilder på det, var så lugna!

Men nu ska jag fortsätta fixa mitt hår!



Okej jag brukar inte ha byxorna i strumorna, jag har det bara när jag är hemma, men jag pallar inte ta en ny bild på det och ta ut dom xD Men det är i alla fall dagens outfit!

Ha en bra dag

Pusstja!
Ludwig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0