Idag...

...finns det något som jag borde göra, och som jag MÅSTE göra men som jag verkligen inte vill!, jag måste städa, eftersom det dels kommer en kille imorn, eller ja, jag vet inte om han är kille eller om det är en brud som kommer, skitsamma, men den personen ska i alla fall komma till Härnösand och kolla på sjöfartsprogrammet, han ska stanna ända tills på onsdag, och eftersom att jag är den enda som bor själv så får väl den personen nu låna det andra rummet i min lägenhet. Sen under slutet av nästa vecka kommer det en och ska flytta in här och bo här resten av året, så nu är det slut på att bo ensam, det har vart helt underbart att få göra det, men när man nu bor så som jag gör är det bara att smile and wave!

Så nu har jag ju skrivit vad som händer under nästa vecka till och med, haha, men utöver det som jag ska göra idag så ska jag försöka att dra till hallen och träna helt själv, bara lyssna på musik så det dunkar i hallen och bara nöta stenar, det är det som är så underbart med att spela curling. Dock har jag redan spelat en match idag på förmiddagen, när de flesta av er läsare har legat i era djupaste drömmar!

I morse gjorde jag den värsta saken på MYCKET länge, jag upptäkte att jag inte hittade min plånbok!, VART ÄR DU MIN ÄLSKADE VÄN?!?!?!?!?!, men jag har bestämt mig för att den är kvar i skolan, i mitt skåp, och för er som undrar så hade jag med den till skolan i fredags för att jag planerade att jag skulle gå på stan efter skolan, men så blev det inte, och jag kommer ihåg att jag la den i skåpet, aja, jag ska inte vela över det nu!

Haha, sjukt mycket text för er!

Men nu ska jag gå och hoppas på att en sjukt nice person ska smsa och säga att jag ska ringa, hihi.

Sen vill jag bara säga att jag längtar hem till Karlstad, jag vill hem och få lagad mat som står på bordet en bestämd tid.

SEN ALLA POLARE I KARLSTAD, under höstlovet v.44 MÅSTE vi se till att ses, hör av er alla som vill ses!, jag kommer dock spendera endel tid i curlinghallen, men jag ska allt se till att jag har tid för er med!

Nu kommer det en random bild med!



Smile and wave boys, smile and wave!

Ha en fortsatt bra dag alla!

Pusstja!
Ludwig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0